Afgerond onderhoud@ 27-06-2025 04:03Beste
Het onderhoud is zojuist afgerond, de volgende zaken zijn getest:
- Inkomende gesprekken (naar users, groepen en IVR's en SIP Trunks)
- Uitgaande gesprekken (naar users, groepen en IVR's en SIP Trunks)
- Call forwards/Transfers zijn getest
Wij gaan nog even de laatste kleine zaken controleren de komende uren.
Mocht u merken dat u om welke reden dan ook hinder ondervind met uw telefonie oplossing,
adviseren wij het volgende:
- Bij Gigaset/Yealink DECT: herstart het basisstation (ontvanger/zender)
- Bij Gigaset/Yealink bureautoestellen: herstart het toestel
- Bij de Mobiele applicatie (NXTvoice): verwijder de applicatie, installeer opnieuw en log in
- Bij de Desktopapplicatie: verwijder de huidige versie en download de nieuwe versie op de volgende website: https://mynxt.nxtvoice.com/desktop/#/
- Bij Sip-Trunk: Registreer uw Sip Trunk opnieuw
Mocht dit toch niet het gewenste resultaat bieden, gelieve contact te zoeken met mijn collega’s van de servicedesk via:
- +31 (0) 88 229 04 99 (optie 2)
- servicecenter@levelfour.nl
Status update@ 27-06-2025 02:14Beste,
De onderhoudswerkzaamheden zijn nog in volle gang.
Tot dus ver geen problemen opgelopen en verloopt het volgens schema.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
|

|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Lauwersmeer 13D, 5347JR Oss |
w |
levelfour.nl |
Status update@ 27-06-2025 01:27Beste,
De onderhoudswerkzaamheden zijn nog in volle gang.
Tot dus ver verloopt alles volgens schema.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
|

|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Lauwersmeer 13D, 5347JR Oss |
w |
levelfour.nl |
Onderhoudswerkzaamheden zijn gestart@ 27-06-2025 00:05Beste,
Zojuist zijn de onderhoudswerkzaamheden van start gegaan.
Graag vragen wij u om rekening te houden met mogelijk meldingen en gevolgen tijdens het onderhoudsvenster, waaronder:
- Onderbreking van lopende gesprekken;
- Meldingen in de (mobiele) applicaties dat de server offline is;
- Alarmsystemen die niet of niet volledig doormelden;
- Niet naar 112 kunnen bellen tijdens het onderhoud.
Wij proberen ieder uur hier een update te plaatsen.
Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, heeft dit te maken met de werkzaamheden die uitgevoerd worden.
Van zelf sprekend zullen wij hier ook een update plaatsen wanneer de werkzaamheden zijn afgerond.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
|

|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Lauwersmeer 13D, 5347JR Oss |
w |
levelfour.nl |
Aanmelding@ 10-06-2025 11:46Aankondiging onderhoud
Naar aanleiding van het onderhoud wat is verricht op 26 mei, 10 juni jl en aankomende 12 juni, zijn er op korte termijn een aantal vervolgwerkzaamheden noodzakelijk. De onderhoudswerkzaamheden zijn ingepland in de nacht van
donderdag 26 juni 2025 op vrijdag 27 juni 2025 tussen 00:00 en 04:00 uur.
Tijdens het onderhoudsvenster zal men een onderbrekingen ervaren van de VoIP diensten. Omdat dit ook werkzaamheden aan ons databasecluster betreft, kunnen we dit helaas niet voorkomen middels redundantie.
Graag vragen wij u om rekening te houden met mogelijk meldingen en gevolgen tijdens het onderhoudsvenster, waaronder:
- Onderbreking van lopende gesprekken;
- Meldingen in de (mobiele) applicaties dat de server offline is;
- Alarmsystemen die niet of niet volledig doormelden;
- Niet naar 112 kunnen bellen tijdens het onderhoud.
Vanzelf sprekend doen wij er alles aan om de downtime zo kort mogelijk te houden en de gevolgen hiervan te beperken.
De downtime is een geschatte tijd, indien nodig zal hiervan afgeweken moeten worden.
Indien er storingen optreden na het onderhoud en wij niet op het reguliere nummer te bereiken zijn, kunt u ons bereiken
via het telefoonnummer: 0412 - 20 60 36
Met vriendelijke groet,
Best regards,
|

|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Lauwersmeer 13D, 5347JR Oss |
w |
levelfour.nl |
 |