Afmelding@ 31-03-2021 11:54Beste heer/mevrouw,
Het incident is verholpen en dit ticket wordt gesloten.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Lizzy Gijsbers
Support Specialist
|
|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Canadabaan 16, 5388 RT Nistelrode |
w |
levelfour.nl |
|
Storing verholpen@ 02-03-2021 10:06De storing is verholpen, alles zou weer naar behoren moeten werken.
De oorzaak wordt nog onderzocht, zodra wij weten wat er aan de hand is geweest volgt er een RFO
Aanmelding@ 02-03-2021 09:10Op dit moment ervaren wij een internetstoring. Onze engineers zijn hard aan het werk om de oorzaak van het probleem te vinden.
Zodra er een update is zal deze hier geplaatst worden.
Excuses voor het ongemak.